29.Duben 2025 0 dokumentů
Vážení členové,
v souvislosti s elektronickým rozesláním vyúčtování služeb Vás tímto prosíme, abyste potvrdili přijetí dokumentu kliknutím na odkaz v mailu, který je ve zprávě uveden (kliknout na modré políčko v mailu).
Nyní běží reklamační lhůta, poté budou přeplatky zaslány na účet, které jste uvedli v kontaktním formuláři, případně vyplaceny v hotovosti (pokud nemáte zřízen bankovní účet). V případě, že máte vyšší přeplatky, je možné požádat písemně o snížení záloh. V případě nedoplatků Vám budou zálohy zvýšeny automaticky.
Pokud jde o Fond oprav (tento není součástí vyúčtování služeb) tento se pouze účetně vyúčtuje, ale nevypořádává se (nevyplácí se ani nehradí se případné nedoplatky).
Děkuji za spolupráci
Jitka Saidlová